פולי סויה

    מזון לעיכוב תהליך ההזדקנות

     פולי סויה

    הבחירה הראשונה שלי למזון נגד הזדקנות. פולי הסויה והמוצרים שלהם: טופו, חלב סויה, כתיתות, חלבון צמחי בעל מרקם וכו'). הסויה מכילה כ- 42% חלבון, 33% פחמימות
    וכ- 20% שומן. בחלבון נמצאים איזופלאוונואידים הפועלים כאסטרוגן מוחלש בגוף, והיכולים להפחית תסמינים של גיל מעבר. הם חלק חיוני ממשטר תזונה נגד הזדקנות.
    אחדות מהפעולות של הסויה: נוגדת חמצון, מווסתת ההורמונים, מפחיתה כולסטרול, מפחיתה בריחת סידן בעצמות, חופשית מלקטוז ומכילה סידן.
    ה- FDA האמריקני ממליץ על צריכה יומית של כ- 25 גרם חלבון סויה כאמצעי להפחתת סיכון של מחלות לב וכלי הדם.