Pasuchaca- Geranium Dielsianum

פאסוצ'אקה - מסייע אנטידיאבטי טבעי להורדת רמת הסוכר בדם.

ה-Pasuchaca הוא צמח בעל גזע עבה, ופירות סכיזוקרפים (מתפצלים לחלקים חד-זרעיים) הגדל בעיקר באיזורים הצפוניים של פרו. סגולותיו של הצמח בטיפול בסוכרת כבר ידועות מאות שנים באוכלוסייה הכפרית הפרואנית. העניין בצמח ה-Pasuchaca גדל מאוד בשנים האחרונות עקב העלייה המדאיגה והמהירה במספר הסובלים מסוכרת בעולם, בייחוד בעולם השלישי.סוכרת - המגיפה המודרנית.

הסוכרת, הן התלויה באינסולין (IDDM/ type I) והן זו הלא תלויה באינסולין (NIDDM/type II) היא מחלה ששכיחותה עולה לממדים של מגיפה. ארגון הבריאות העולמי מצפה שבשנת 2010 יהיו כ-250 מיליון חולים ברחבי העולם. כאשר 90% מהם יהיו חולי Type II.
כידוע, גורמי הסיכון לתחלואה בסוכרת הם רבים וכוללים השמנה, היפרכולסטרולמיה, היפרליפידמיה, עישון, גורמים גנטים ורבים אחרים. סוכרת יכולה להביא לסיבוכים רבים כגון בעיות לב, טרשת עורקים, נזק עצבי, יתר לחץ דם ואף פגיעה עינית. הטיפול בסיבוכים אלו יקר. רבים מהחולים הסובלים מסוכרת Type II מטופלים בתרופות להורדת רמת הסוכר בדם, שלעיתים גורמות לתופעות לוואי וניגודים רבים עם תרופות נוספות שהמטופל לוקח.
ירידה ברמת הסוכר בדם חשובה בעצירת הידרדרות הבעיה ותורמת לירידה באי-סבילות לאינסולין, הגורם לסוכרת.

Pasuchaca - הפתרון הטבעי להורדת רמת הסוכר.

צמח ה-Pasuchaca הוא צמח בעל יכולות היפוגליצמיות שבשימוש ממושך מוריד את רמת הסוכר בדם. יכולתו נובעת על פי מחקרים משני מנגנונים עיקריים:
1) מנגנון דמוי "גוואנידין" המוריד את ייצור הגלוקוז בכבד (גלוקוניאגנזה) ומוריד מיכולת השריר לאגור אותו.
2) מונע קישור של אינסולין לחלבוני פלסמה וע"י כך מגביר את זמינותו כהורמון חופשי ופעיל.
התוצאה היא ירידה ברמת הגלוקוז בדם ושיפור מצבו של המשתמש.
מחקר קליני שנעשה על חיות סוכרתיות הראה ירידה נכרת ברמת הגלוקוז בדם לאחר מתן 200 מ"ג/ק"ג אלוקסאן, הגורם לאפקט היפרגליקמי. רמה לפני "0" מציינת רמה בזלית, לפני העמסה בגלוקוז.

2013-10-26 1157

 

Source: "Toxicidad aguda y efecto Hypoglicemiante de Geranium Dielsianum Knuth (Pasuchaca)" Tesis: Miriam Justina Huaracha Bedregal ,Luisa Cami?a Quispe. Facultad de Medicina, Universidad Nacional Mayor de San Marcos. 1991 (120 pages)

מחקרים קליניים שנעשו על בני אדם באוניברסיטת סן-פרננדו הראתה שיפור נכר ברמת הגלוקוז בדם אצל חולי סוכרת Type II. המחקר הקיף כ-120 חולים ונמשך כ-45 יום. לחולים גם ניתן תכשיר U?a de gato בעל פעילות סטימולטורית על מערכת החיסון. תוצאות הראו בנוסף ירידה ברמת ה-LDL (כולסטרול) בדם אצל רוב החולים.1

למי ה-Pasuchaca יכולה לעזור?

אנשים מבוגרים רבים סובלים מסוכרת. בדר"כ ניתן לאתר אנשים שבסיכון גבוהה יותר לחלות במחלה ובהם רצוי לטפל בתכשיר כדי למנוע הידרדרות במצבם. בקבוצה הנ"ל כוללת:

1) אנשים אשר בבדיקת העמסת סוכר התגלה להם IGT (אי סבילות לגלוקוז/רמות גבוהות לאחר העמסה) או IFG (רמות גבוהות מידי של סוכר בדם גם בצום). בדרך כלל הסף נקבע לרמה של מעל 160 מ"ג/דציליטר גלוקוז אחרי ארוחה או מעל 140 מ"ג/דציליטר בצום, אך יתכן שיש לשקול טיפול ב-Psuchaca גם אם הרמות מאוד גבוהות לסף זה.

2) אנשים אשר בסיכון לחלות, כגון מעשנים כבדים, אנשים הסובלים מעודף משקל, כולסטרול גבוה ורמת שומנים גבוהה בדם. אם בדיקת דם הראתה רמה גבוהה מהרגיל של סוכר בדם יש לשקול טיפול ב - Pasuchaca.

3) חולי סוכרת אשר מטופלים בתרופות כגון סולפונילאוריאה וגואנידין. טיפול ב-Pasuchaca בשילוב התרופות הנ"ל עשוי להיות מועיל.

היתרונות בשימוש ב-Pasuchaca:

*פתרון יעיל וטבעי.
*ניתנת לשימוש ארוך טווח.
*במחקרים שנעשו עד עתה לא דווח על תופעות טוקסיות כלשהן.
*ניתן לקחת בשילוב עם תרופות אחרות כגון תרופות אנטיאסטמטיות, תרופות לטיפול בבלוטת התריס ותרופות לטיפול בכיב קיבה.

ה-Pasuchaca בטוחה לשמוש:

ה-Pasuchaca אינה מסוכנת גם במינונים של עד פי 3 מהמנה המומלצת. אם זאת ה-Pasuchaca אינה תחליף לאינסולין בחולי סוכרת מסוג I, אולם היא יכולה לסייע כטיפול נוסף ומשלים באותם חולים.

כיצד יש ליטול את הפאסוצ'אקה ?
שתיים עד שלוש כמוסות ביום.

יש להרחיק מהישג ידם של ילדים. נשים בהריון, מניקות ואנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים, יש להיועץ ברופא.

.כשר בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון ובאישור בד"ץ "בית יוסף".

את הפאסוצאקה של חברת אלכימיסט ניתן להשיג בבתי המרקחת ובתי הטבע.