שטיפת המעי הגס

שטיפת המעי הגס

האוויר אותו אנו נושמים, המים אותם אנו שותים והמזון אותו אנו אוכלים מהווים את אבן היסוד לפעילות גוף האדם. עם זאת, אותו האוויר, המים והחמצן הינם מקור לרעלים מסוגים שונים המזיקים לגופנו ואף מאיצים את תהליך ההזדקנות.

במהלך השנים אנו מקבלים "התרעות" שונות מגופנו אשר משמשות כסימן מקדים לחולי ולהחלשות הגוף. "התרעות" אלו מוצאות ביטוי בשורה של תופעות המזהירות אותנו בפני הרעלה, לדוגמא: ריח רע מהפה, ריח גוף שונה ומוזר, כאבי ראש, עצירות, פצעי עור מוגלתיים, שינויים במצב הרוח ועוד…

שיטת הטיפול הנקראת Colonic Irrigation או בתרגום לעברית, "שטיפת מעי" הינה שיטת טיפול חשובה אשר במרכזה עומד תהליך של ניקוי המעי הגס כבסיס לבריאות טובה ילותר ופעילות גופנית תקינה.

טיפול ב- Colonic Irrigation משמש אנשים בריאים לגמרי לשמירה על מערכות הגוף ולשיפור החיוניות והאנרגיה ואנשים חולים - כאמצעי לניקוי הגוף מרעלים.

הטיפול ב- Colonic Irrigation מתבצע במהלך סדרת פגישות טיפול בנות שעה אחת בממוצע. אלפי מטופלים מעידים כי לאחר סדרת טיפולים שכזו עלתה רמת האנרגיה שלהם באופן משמעותי, היה להם קל יותר להפחית משקל וכמו כן הם חשו שיפור אמיתי בתפקוד מערכת העיכול.

האם טיפול ב- Colonic Irrigation דומה לטיפול בחוקן?

בבסיסם קיים דימיון בין שתי הפעולות, אולם בעוד שהחוקנים השונים משחררים ומנקים את השליש האחרון של המעי בלבד, מנקה תהליך הטיפול ב- Colonic Irrigation את המעי לכל אורכו ועל ידי כך מבטיח שינוי משמעותי בניקיון המעי. הפועל היוצא של תהליך זה הינו ניקוי הגוף מרעלים שונים. הטיפול ב- Colonic Irrigation הינו ארוך יותר, עדין יותר וכמובן משמעותי עד מאד לפעילות המעי.

בתקופה המודרנית ישנה עליה חסרת תקדים בצריכת מזון מעובד ובעל ערך תזונתי ירוד. כמו כן קיימת ירידה קבועה באיכות הסיבים במזון. תופעות אלו נחשבות אלחת הסיבות לעליה בכמות המחלות שמקורן במערכת העיכול, ובכלל זה סרטן המעי הגס.

זמן השהייה של הצואה במערכת העיכול ממושך יותר, יותר חומרים רעילים נספגים ויש הרס של הרירית התקינה. עקב כך נפגעת יכולתו של המעי לנטרל ספיקת "רעלנים" ולמעשה יש ירידה ברמת היכולת של "טיהור" הגוף, כל זאת עקב גורמי מחלה אל מנוטרלים, חיידקים יוצרי תסיסה, רעלים וחומרים כימיים שונים. לכן, יותר ויותר חוקרים ורשויות בריאות סבורים כי תסיסה לא תקינה וספיגת רעלים היא הסיבה לשורה ארוכה של מחלות כרוניות, ובכללן מחלת הסרטן.