• דף הבית

הספרים שלי

הריפוי בצמחי מרפא(פיטותרפיה)

87923-tb-books 1

 

ד"ר גדעון עירון רופא כללי וחוקר המשלב בטיפוליו הומאופתיה וצמחי מרפא, מסביר בספר זה בצורה ברורה ומעניינת את התועלת הרבה שאנו עשויים להפיק מעולם הצמחים : גם  לצורך "תחזוקה שוטפת", כמו שיפור יעילותה של המערכת החיסונית וגם במקרים (לא עלינו...) של מחלות ומיני תחלואים שומים.

 

 

 

 הומיאופתיה הלכה ומעשה

87938-tb-books 3

 

בספר זה נידונים הנושאים הבאים: יסודות ההמיאופתיה שיטות אבחנה וטיפול בהומיאופתיה תורת התרופות ההומיאופתיות כיצד מכינים תרופה הומיאופתית אבחון וטיפול בצמחי באך אבחון וטיפול במלחי שוסלר.

 

 

 

 

 

המדריך לעיכוב תהליכי הזדקנות

87924-tb-books 2

 
האם דמיינתם את עצמכם בגיל 80...90...110... חיוניים,בריאים ובעלי איכות חיים גבוהה? ואולי דמיינתם את עצמכם כאנשים כפופים חולים שבריריים ללא יכולת חשיבה צלולה ישנים הרבה, מסתתרים בחדר מתחת לשמיכה ומחכים למוות? המדריך פותח צוהר להבנה ולדרבון הפרט כבר מגיל צעיר, להתייחסות לנושא-הדורש להשקיע מאמצים במניעת המחלות ולא בטיפול במחלות. במדריך זה נותן ד"ר גידעון עירון מספר תשובות לשאלות המעסיקות כל אחד מאתנו באשר לאורח החיים והפעולות שאותן אנו צריכים לבצע כדי לעכב את תהליך ההזדקנות.

 

 

 רפואה טבעית וסרטן

87943-tb-books 4

 

ספר זה מביא בפני הקורא מידע רב ומושגים בסיסיים בכל הקשור במחלות הסרטן. הספר עוסק בגורמי המחלה, אמצעי מניעה והטיפול בה, ומציג גישות טיפוליות שונות,קונונציונליות ומשלימות. הספר מפרט את עקרונות הרפואה הטבעית המלמדת אותנו להפיק תועלת מן הטבע, לשיפור איכות חייו של החולה תוך שימת דגש על ההיבטים הפיזיולוגיים הגופניים והנפשיים.